INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA AL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ: REALITAT I PERSPECTIVES

INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL APLICADA AL MÀRQUETING I LA COMUNICACIÓ: REALITAT I PERSPECTIVES


El pròxim dijous 23 de febrer a les 9:00h, arriba una nova edició d'El Mirador Indiscret. De segur que en els últims temps, i de manera creixent, no has parat d'escoltar aquestes dues paraules: Intel·ligència artificial.


Tecnologies que escriuen textos guanyadors de concursos literaris, pinten quadres dignes de Rembrandt, fan música o ens responen dubtes amb una sensibilitat gairebé humana com és el cas del ChatGTP. Però, com pot beneficiar al sector del màrqueting i la comunicació? Quins usos pot tenir? Com ens pot ajudar la IA a ser més eficaços i analítics en la presa de decisions? Quin paper té la creativitat en aquest nou model de creació de continguts? Pot ser que aquesta tecnologia ens substitueixi en els nostres llocs de treball?


En aquest Mirador Indiscret explorarem aquestes i moltes altres qüestions de la mà de grans professionals experts en la matèria:


Josep Maria Ganyet, especialista en IA. És enginyer informàtic per la UAB i ha treballat per empreses com IBM, Deutsche Bank i Gotomedia. Actualment, dirigeix la companyia Mortensen, és professor de new media a la Universitat Pompeu Fabra i col·laborador de la Vanguardia, RAC1 i BTV entre altres. Josep Mª Guanyet ens farà reflexionar sobre quin és el futur o paper de la creativitat en els nous models de creació de continguts basats en la IA. David Lahoz Martín, Product Strategist en :Tappx, és professional de màrqueting digital amb més de 23 anys d'experiència i ens parlarà dels models publicitaris basats en Intel·ligència Artificial. Oriol Esteban Forch, Cofundador i CEO de Camaleonic Analytics i amb àmplia experiència en el sector de la Banca d'inversió i de la consultoria. Ens explicarà com aplicar la IA en l'obtenció de data i com aquesta ens pot ajudar a prendre millors decisions.


Si ets professional, estudiant o apassionat del màrqueting, la comunicació, la publicitat o les relacions públiques, no et perdis aquesta oportunitat única de conèixer les últimes novetats i aplicacions de la IA en el nostre sector.




Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies