Guanyadors VI Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

Guanyadors VI Premi Prat Gaballí


Els jurats del VI Premi Prat Gaballí de foment de la investigació en publicitat i relacions públiques, reunits el 30 de gener de 2015, han decidit atorgar els Premis a les següents persones pels treballs presentats: En l'àmbit de la Publicitat: Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria, presentat per Silvia Sivera El jurat ha decidit atorgar un accèssit al treball: Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas, presentat per Victor Curto. En l'àmbit de les Relacions Públiques:Percepció i gestió de la Creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques”,  presentat per Elisenda Estanyol. Volem fer constar que ha estat una decisió difícil atesa la qualitat dels treballs presentats. Des d'aquí donem l'enhorabona a les persones guanyadores i agraïm la participació de tots els qui han presentat els seus treballs. El Jurat ha estat format per professionals de reconegut prestigi dins del nostre sector. Jurat Publicitat: Sr. Joan Campmany, col·legiat Dr. Josep Fernández Cavia, cap del departament de Comunicació. Universitat UPF Sr. Philip Fürst, Director General de Zenith Media Sr. Robert Rodergas, col·legiat Sr. Ramon Vidiella, director Garamond i vocal Junta de Govern. Jurat Relacions Públiques: Sra. Merce Piera, vocal Junta de Govern Sra. Eloisa Alonso, Consellera delegada de Hill+Knowlton Strategies España Dra. Clara de Uribe, professora UVIC Dr. Paul Capriotti, professor URV Dra. Kathy Matilla, professora URL En ambdos casos ha participat el Sr. Xavier Franco, col·legiat, que ha actuat com a Secretari.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies