Festa d'Estiu 2016

Josep Espín,

Festa d'Estiu 2016


Et convidem a una festa. A La Festa. La d’estiu dels publicitaris i relacions públiques de Catalunya. Mira l’agenda i fes un forat. Serà d’aquells dies que valdrà molt la pena haver vingut. Serà el dijous 14 de juliol a les 19:00 h a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm (Rosselló 515). En el marc de la Festa d’Estiu lliurarem els III Premis Impacte, creats pel Col·legi per reconèixer les accions de comunicació que més han impactat en la societat catalana. La Festa vol ser el punt de trobada dels professionals i els anunciants. De tots els qui estimem aquest art i professió que ja és centenària a casa nostra. A la nova junta entrant del Col·legi res ens agradaria més que comptar amb la teva presència. Fins el 14J Vine a la Festa! Aforament limitat. Cal inscripció prèvia. PLACES EXHAURIDES 

Patrocinador

Col·laboradors

MM          casademont     Borges domenech vidal color    SUIS

 PV     dolce     caprabo

 DAKOTABOX     GREMI

Amb el suport de

presidencia_h3

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies