ÈXIT EN LA PRESENTACIÓ DE L'INFORME DE TENDÈNCIES DELS “PREMIOS EFICACIA”

Adrià Fernàndez,

ÈXIT EN LA PRESENTACIÓ DE L'INFORME DE TENDÈNCIES DELS “PREMIOS EFICACIA”


Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Miquel Campmany, degà del Col·legi, ha donat la benvinguda als assistents, destacant la importància de la nostra professió, així com el rol que tenen els professionals que s’hi dediquen. Tot seguit, Lidia Sanz, directora general d'aea i César Vacchiano, President i CEO d'SCOPEN, han expressat la seva satisfacció per poder fer aquest acte a Barcelona i la seva intenció de repetir en futures ocasions.

Els resultats de l’estudi han estat presentats per Toni Seijo, Creative Excellence & Audience Measurement Service Lines Leader d’Ipsos, el qual ha destacat les principals tendències per a les marques, com ara la importància de la construcció de marca a llarg termini, centrar-se en el consumidor per fer campanyes més eficaces, atrevir-se a sortir d’allò convencional i establert, treballar les emocions en les comunicacions, gestionar adequadament els pressupostos, o prioritzar els mitjans digitals en les campanyes.

A continuació ha tingut lloc una taula de debat moderada per Silvia Bajo (aea) i amb la participació de: Iolanda Casalà, Head of Strategy de McCann Barcelona; Josep Maria Piera, Chief Client Officer de VML (ambdós membres de la Junta del Govern del Col·legi); Javier Coromina, Director de Comunicació i Mitjans d’Idilia Foods; i Franco Martino, Director de Comunicació Corporativa i relacions institucionals de Ferrero.

En aquest debat s’ha posat en valor la importància de la construcció de marca a llarg termini si les marques volen desenvolupar una comunicació eficaç i vendre. Les accions a llarg termini poder tenir efecte a curt termini, però no sempre es produeix quan és a l’inrevés. També s’ha destacat la rellevància de les emocions. Els anunciants els quals han incidit en les emocions en la seva comunicació, ara tenen marques fortes que prevaldran en el temps. Els presents han fet referència al seny i sentit comú a l’hora de gestionar les comunicacions. Finalment han destacat que la complexitat del sector cada vegada és més gran i per tant augmenta la responsabilitat i el repte dels professionals que es dediquen al màrqueting i la comunicació.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies