(Español) Trend Score 2017: Tendencias de Inversión en Medios

Josep Espín,

(Español) Trend Score 2017: Tendencias de Inversión en Medios


Segons l'estudi del Baròmetre TREND SCORE, impulsat pel Fòrum de Mitjans de l'Associació Espanyola d'Anunciants (aea) i elaborat per SCOPEN, la publicitat, les relacions públiques i el màrqueting recuperen la inversió en un 1.2% en el primer trimestre de 2017. No obstant això, pot apreciar-se un panorama desigual de polítiques d'inversió en comunicació, ja que aquestes inversions es troben molt polaritzades. En el cas de màrqueting, un 41% dels anunciants indica que ha incrementat el seu pressupost respecte al mateix període de l'any anterior, alhora que un 26% dels anunciants ha apostat per reduir-ho. D'altra banda, la inversió en recerca ha crescut i ha disminuït el capital destinat a promoció. Respecte als mitjans, la TV segueix sent el mitjà predilecte amb major ROI percebut. De cara al segon semestre, les expectatives són més desfavorables. Es preveu una reducció del pressupost especialment per ATL, categoria de mitjans convencionals de la qual es deriven partides que el 50% dels anunciants redirigeix a altres formats de comunicació com branded content o digital. Malgrat això, el tancament de l'any presenta índexs positius, seguint amb el canvi positiu de les últimes tres edicions del baròmetre. Visita el resum de l'estudi complet al següent enllaç.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies