Borsa de treball | Suport en comunicació

Josep Espín,

Borsa de treball | Suport en comunicació


MISIÓ Fer d'enllaç entre el Màrqueting Manager i l'Agència externa de Comunicació, per a les marques WICONA i TECHNAL, especialment en la gestió d'enviaments d’emailings i newsletter i en la publicació de notes de premsa i xarxes socials
FUNCIONS DESENVOLUPADES
  • A partir del brífing subministrat pels Caps de Producte o El Màrqueting Manager, prepara totes els comunicacions de Màrqueting a l'equip intern (comercial i servei clients)
  • Seguint el pla de comunicació en Xarxes Socials, facilita informacions que tinguin interès comunicatiu a l'Agència de Comunicació externa, investigant posts dels nostres clients i prescriptores en les xarxes i preguntant al nostre equip comercial per a identificar temes d'interès i contactes per a recaptar informació que tingui potencial informatiu.
  • També fa un seguiment de les publicacions de TECHNAL i WICONA en les xarxes en altres països, identificant aquells posts que puguin ser d'interès per al nostre mercat.
  • Atén les necessitats de comunicació de la nostra Xarxa de clients Aluminier ECHNAL subministrant-los logos i documentació. Registra les sol·licituds dels nostres clients que no estiguin cobertes amb els suports existents i les passa al Màrqueting Manager per a la seva anàlisi.
  • Realitza els brífings de les notes de premsa que desitgem publicar perquè l'Agència de Comunicació les elabori, revisant després el seu contingut.
  • Proposa i prepara els e-mailings a clients i *prescriptores.
  • Col·labora en el projecte de comunicació, millora i divulgació dels showrooms dels nostres clients de la Xarxa Aluminier Technal
  • Fa un seguiment mensual de les comunicacions (*Newsletter i continguts en pàgines web) realitzades per les marques TECHNAL i WICONA en altres països i identifica els temes d'interès per a la nostra comunicació.
RESPONSABILITATS / PRESA DE DECISIONS
  • Gestiona l'enviament de comunicacions internes del departament de Màrqueting
EINES
  • Ordinador portàtil amb connectivitat des de l'exterior, Equipat amb Office i accés a CRM
  • Android
RELACIONS INTERNES Amb els Caps de Producte de Màrqueting, amb l'equip comercial i amb els equips de comunicació central de la Companyia EXTERNES Amb l'Agència de Comunicació, amb clients, amb arquitectes i prescriptores
CONEIXEMENTS/COMPETÈNCIES
  • Coneixements de Comunicació B2B
  • Competències en branding i comunicació verbal. Habilitat en l'ús d'Excel, Power point, Word
  • Idioma Anglès escrit i parlat indispensable. Idioma Francès desitjable (no indispensable).
ESTUDIS
  • Relacionats amb Màrqueting, Comunicació o Comerç
EXPERIÈNCIA REQUERIDA
  • No es requereix
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “Suport en comunicació”
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies