El Mirador Indiscret · De Gutenberg al Metavers

Josep Espín,

El Mirador Indiscret · De Gutenberg al Metavers


pastillainscripcionspalaurobert

Agustin Elbaile, President de l'Academia de la Publicidad.

Comença la seva trajectòria a Clarín Publicidad, en els anys seixanta, on ingressa com a botons i escala fins a la direcció Creativa. Passa per Danis Benton&Bowles, abans d'arribar a MMLB, on roman més d'una dècada com a soci i Director Creatiu. Després d'una curta etapa on funda la seva agència de la mà de RSCG, arriba a Casadevall &Pedreño, com a Director General. Durant aquests anys l'agència és reconeguda com la més premiada en CannesLions i nomenada agència internacional de l'any per Advertising Age. En la seva última etapa, gairebé vint anys, és Vicepresident Creatiu de McCann España, situant a l'agència com una de les més premiades del network mundial, per la qual cosa és nomenat membre del Board Creatiu Worldwide amb seu a Nova York. Es retira amb 65 anys d'edat, després de 48 anys d'exercici professional. Premiat en els Festivals Publicitaris més significatius del nostre sector, ha estat Jurat en tots ells. Ha estat conferenciant en les Universitats de Barcelona, Madrid, Pamplona, Salamanca i Milan, entre altres centres d'ensenyament (Esade, Esic, Eada,etc). Fundador del Col·legi de Publicitaris, és el Col·legiat número 6, del CdeC, Director del Festival El Sol, és, avui dia, President de l'Acadèmia de la Publicitat d'Espanya.

 

Carlota Suriol, Global Marketing Planning and Coordination Manager Vueling Airlines - Perfil de Linkedin

Jimena Tormo, Creative (XR Content and Metaverse) Visyion - Perfil de Linkedin

 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies