El futur ja és aquí!, per Xavier Mitjavila

Josep Espín,

El futur ja és aquí!, per Xavier Mitjavila


Dilluns passat. Deu de la nit. Fem una excepció i la canalla no va a dormir. Un dels seus referents al món digital, en “The Grefg”, és a punt de fer un “directe” en el que presentarà a “Twitch” la nova “skin” que el representarà al “Fortnite”. Si teniu fills adolescents o pre-adolescents, sabeu del que parlem. Si no teniu aquest plaer, em direu que això és xinés mandarí. I tindreu raó. La traducció seria la següent: un jove anomenat David Cánovas, nascut a Alhama de Múrcia fa 23 anys i que es fa dir The Grefg a les xarxes, era a punt de presentar a través de la plataforma digital Twitch (on es fan retransmissions de videojocs en directe), la disfressa amb la que els jugadors del Fortnite d’Epic Games, podran caracteritzar el seu personatge com si fos el mateix The Grefg. A la mateixa hora, a la televisió teníem en Pablo Motos a Antena 3 amb el seu Hormiguero i es presentava la nova sèrie de Mediaset, Love is in the air, en simulcast a T5, FDF, Energy, Divinity i BeMad, per a tenir més audiència. En Motos obtenia 3,7 milions d’espectadors i l’estrena de Telecinco n’obtenia 2. Doncs bé, ben passades les deu de la nit, el senyor The Grefg va aconseguir la xifra màxima d’espectadors de la nit arribant a 2.468.668 persones. Tres dies més tard, 5,4 milions de persones més, ja havien vist la presentació a Youtube. Conclusió: en David, en The Grefg, ell solet, és capaç de fer la competència a les grans cadenes de televisió nacionals. Però és clar, en David té 16 milions de seguidors a Youtube! Mediaset i Antena 3, juntes, només en tenen 7. On s’entretindran les generacions que pugen? On posaran anuncis les empreses demà? A Twitch amb The Grefg o a les cadenes de tota la vida? El món està canviant a la velocitat de la llum. Això va molt ràpid. El futur és avui. PD: la skin d’en The Grefg costarà 20 Euros...
Xavier Mitjavila va iniciar la seva carrera professional a Danone on va ser Director de Màrqueting a Portugal, Itàlia, França i Espanya. Després d’aquesta etapa va arribar a Danone Itàlia com a director general. Així, Mitjavila ha desenvolupat bona part de la seva carrera professional en la companyia làctia abans d’entrar a JDE a l’abril de 2013. Jacobs Douwe Egberts (JDE) és una multinacional alimentària, que es defineix com “la major companyia del món dedicada únicament al cafè” i compta amb marques molt populars a Espanya, com Café Marcilla, Saimaza o càpsules de cafè L’Or i infusions com Hornimans. A JDE, Xavier Mitjavila ha estat general Manager a Espanya, Europa del Sud i després França.
Més informació a http://xaviermitjavila.com/
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies