Edició 2021

Marta Clavera,

Edició 2021


EL METAVERS: Següent capítol per internet i les empreses.  Dijous, 2 de desembre de 2021, de 9 h a 10:30 h,al Palau Robert. Amb Josep Maria Ganyet, CEO de Mortensen;  Ricard Castellet, Digital Transformation Officer a Laboratorios Gebro Pharma i Miquel Castany Co-Fundador i Director Creatiu a  CreatingREM, en una sessió moderada per Enric Nel·lo, vocal del Col·legi i Partner/Director creatiu executiu a Full Circle Karma.

Els 10 Punts Claus en pdf
Els 10 Punts Claus en video


LES STARTUPS, FAN CORRECTAMENT LA SEVA COMUNICACIÓ? 

Dijous, 11 de novembre de 2021, de 9 h a 10:30 h torna de forma presencial al Palau Robert el Mirador Indiscret. Amb Quino Fernandez, director d' Aticco Lab, Felipe Ojeda, CEO i Cofundador Refruting i Berta Fola, CEO Carpe Diem Comunicació, en una sessió moderada per Marc Elena, Vicedegà de Publicitat del Col·legi i Founder & CEO d' Adsmurai.

Els 10 punts claus en pdf
Els 10 Punts Claus en vídeo


LA TRANSFORMACIÓ DELS CIUDATADANS EN TEMPS DE PANDÈMIA

Dimarts 20 de juliol a les 18 h.
Versió online. En la sessió moderada per Enric Jové, CEO de McCann Worldgroup Barcelona i Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, aprofundirem  sobre aquest tema en una sessió en la qual comptarem amb Marc Bataller, director de comunicació Departament de la Presidència, Rosa Romà, Directora de l'Àrea de Ciutadania, Innovació i Usuari del Servei Català de la Salut,  Ana Macpherson, periodista especialitzada en temes sanitaris La Vanguardia i Jesus Llamazares, Chief Executive Officer BeRepublic.

Els 10 punts claus 

El video complet de la sessió 

Nota de premsa 


MARTECH DIGITAL 

Tecnologia aplicada al màrqueting
Dimecres 26 de maig a les 18 h. Aprofundirem  en el Martech en una sessió en la que comptarem amb Carlos Ortet, vocal de la Junta del Col·legi i fundador de ZOOPA, Fabio Bugalla, Founder & CEO de Marketic i Dani Ebo, Director Creatiu/Art, en una sessió moderada per Patricia González, fundadora i CEO de Sensitive Cities

10 punts claus en pdf

Els 10 puntos claus en video

El video complet de la sessió


ELECCIONS FC BARCELONA: COMUNICACIÓ I ESTRATÈGIA ELECTORAL EXPLICADA POR LES TRES CANDIDATURES

Dijous, 29 d' abril a les 9.30 h, online (Zoom) i  Presencial EL HUB.

Amb Maite Laporta, coordinadora general de la campanya “Estimem el Barça” de Joan Laporta; Arnau Grinyó, responsable
d' estratègia digital de la candidatura “Sí al futur” de Víctor Font, i Ramon Artigas, cap de comunicació de la candidatura “Fidels al Barça” de Toni Freixa, en una sessió moderada per Marc Elena, CEO d' Adsmurai i vicedegà del Col·legi.


El video Complet de la sessió

Els 10 punts claus


MÀRQUETING ESPORTIU: PRESENT I FUTUR

Dijous, 25-03-2021, a les 10 h a Zoom.

Amb Juli Guiu (FC Barcelona), Pascual Martínez (McCann TeamMates) i Miguel Ángel Martín (Real Federación Española de Tenis), moderats per Carlos Ortet (Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya).

El video Complet de la sessió
Intervenció Pascual Martínez
Intervenció Miguel Ángel Martín
Intervenció Juli Guiu
Debat


LES NOVES TECNOLOGIES APLICADES A LA PRODUCCIÓ PUBLICITÀRIA

Dijous, 25-02-2021, a les 10 h en el Zoom. Amb Ramon Arteman, (Metropolitana de Muntatges), Roberto Fara (Ogilvy  Espanya) i Albert Soler (Mamma Team Productions), moderats per Benet Solans (Asociación de Empresas de Postproducción).

Video complet de la sessió
Els 10 punts claus


TENDÈNCIES EN MÀRQUETING I COMUNICACIÓ PER L'ANY 2021

Dijouss, 28-01-2021, a les 10 h per Zoom
Amb Jordi Guix, consultor estratègic, Marc Cortés (Roca Salvatella) i Gema Requena (Nethunting), moderats per Marta Catasús (Col·legi – Brico Depot Iberia)

Vídeo complet de la sessió
Els 10 punts claus 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies