Debat: Com guanyar les eleccions municipals

Josep Espín,

Debat: Com guanyar les eleccions municipals


Dijous, 15 de gener 2015 De 19.00 a 21.00 hores ESIC Business&Marketing School Marià Cubí, 124. Barcelona

ACCIEP (Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques) i ESIC (Business&Marketing School), es complauen a convidar-vos al debat: Com guanyar les eleccions municipals.

Amb motiu de les properes eleccions municipals del 24 de maig, l’ACCIEP i l’ESIC han organitzat un debat per exposar els punts de vista dels principals partits, com plantejaran i gestionaran les estratègies, els missatges i els discursos en funció d’aquest marc general, però sense perdre de vista el fet local.

Es reuniran els màxims responsables de comunicació política de les forces amb major representació municipal que oferiran consells i normes bàsiques que cal tenir en comte per concórrer a la contesa.

Consulteu aquí el programa de la jornada

Cal que confirmeu la vostra assistència abans del 12 de gener. Correu electrònic acciep@acciep.cat Telèfon: 605 988 656 (Javier Paredes)

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies