Davant la violència masclista: Rebobina. Canviem el fil de la història

Josep Espín,

Davant la violència masclista: Rebobina. Canviem el fil de la història


Aquesta és la campanya de sensibilització que endega l'Institut Català de les Dones en el marc de la commemoració del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. És una campanya que demana a totes les instàncies polítiques reconeixement a la tasca feta pel moviment de dones i pels feminismes i fermesa a l’hora d’incorporar la violència masclista a l’agenda política, perquè és un tema de país i és el nostre repte com a poble que les dones puguin ser i decidir lliurement allò que desitgen ser. És per tant una campanya de compromís de les instàncies polítiques envers la ciutadania i envers els professionals i les professionals de tots el àmbits, perquè quan rebobinem tinguem sempre al nostre abast les eines i els recursos per poder afrontar la violència masclista i canviar el fil de la història. I és, per tant, també una campanya que reclama la complicitat de tota la ciutadania, perquè quan identifiquem una situació de Violència Masclista no podem mirar cap a un altre lloc, cal afrontar -la. Rebobina és una acció que ens implica i ens demana donar resposta davant qualsevol forma de manifestació de la violència masclista, també davant dels missatges, els discursos i les accions que la legitimen, la banalitzen, la perpetuen i en fan apologia. Rebobina és, al mateix temps, un concepte que precisa d’una mirada detallada, analítica, elaborada i minuciosa i és des d’aquesta complexitat que com a societat serem capaços d’incorporar els canvis, les estratègies i les accions que canviaran, definitivament, el fil de la història.  A la primera senyal d’alerta rebobinem, no podem mirar cap a un altre lloc, perquè eradicar la violència masclista és urgent. Podeu trobar més informació sobre la campanya i els materials editats al següent l’enllaç [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies