CURSOS INTENSIUS GRATUÏTS PER A COL·LEGIATS I PARTNERS CORPORATIUS

Adrià Fernàndez,

CURSOS INTENSIUS GRATUÏTS PER A COL·LEGIATS I PARTNERS CORPORATIUS


Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Aquests cursos seran en format online i tindran una durada de 2 hores, de 14h a 16h. Les temàtiques que s'oferiran seran de màxima actualitat, tendència i utilitat per als professionals que decideixin cursar-los. A continuació teniu tota la programació d'aquest any:

  • Noves professions i àrees on cal preparar-se com a conseqüència de la IA
  • Planificació de mitjans digitals en un món cookieless
  • Com arribar als públics objectius en les xarxes socials
  • Creació i desenvolupament del procés creatiu
  • Compra programàtica & Data
  • Com fer-se nano/micro Influencer útil per a les marques
  • L’explosió del DOOH, les seves claus
  • Nous cercadors d’informació més enllà de Google
  • Com afrontar una situació de crisi reputacional
  • Com crear una plataforma de Realitat Virtual
  • Aspectes legals claus en màrqueting i publicitat digital


No us perdeu aquesta oportunitat única d'aprendre sobre molts àmbits diferents que afecten al nostre sector de manera gratuïta.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies