Curs: Xarxes i oportunitats professionals


Curs "Traça la teva estratègia a les xarxes socials per atraure les oportunitats professionals"

Dimecres, 17 de juny de 2015 de 18 a 21 h.  Barcelona Activa  Carrer Llacuna, 162- 164,  Porta 22 (Barcelona) Els darrers canvis del mercat laboral i la irrupció de les xarxes socials han fet que el procés de recerca de feina es modifiqui: el CV tradicional ja no és l’únic protagonista. Ara comparteix escenari amb altres plataformes i elements que ens ajuden a mostrar al món el professional que portem dins. Durant aquesta activitat descobrirem com les Xarxes socials ens poden ajudar connectar el nostre perfil professional amb les oportunitats laborals. En aquest taller gratuït de 3 hores de durada, coneixeràs les principals xarxes de contactes professionals, i identificaràs els aspectes clau per a crear una estratègia de promoció de la teva candidatura a través d’Internet. - Coneixeràs les principals xarxes socials professionals existents. - Sabràs identificar els aspectes clau per traçar la teva estratègia de networking a través de les xarxes socials.
Caldrà que sol·licitis al Col·legi el "codi del col·lectiu" enviant un mail a jespin@colpublirp.com i després...

INSCRIU-TE GRATUÏTAMENT AQUÍ!

Documentació necessària DNI o NIE vigent. En cas que portis un NIE en paper, caldrà adjuntar també el passaport o el document d'identitat del país d'origen. Més informació Places limitades Es demana PUNTUALITAT: 15 minuts després de l'inici de cada activitat no es permetrà l'entrada a la mateixa.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies