CURS: Procés creatiu

Josep Espín,

CURS: Procés creatiu


PROCÉS CREATIU: MÈTODE I APLICACIÓ

Enric Nel·lo, Partner/Executive Creative Director at Full Circle Karma

Data: Dijous, 19 de setembre de 2019 Horari: de 14.00 h a 16.00 h Lloc: CREC (Gran Via de les Corts Catalanes, 672)

Pablo Picasso deia "Que la inspiració t'enxampi treballant", però si això no ocorre de forma natural, es poden aplicar mètodes perquè la creativitat aparegui i generar idees que puguin convertir-se en accions de comunicació, o bones campanyes.

DIRIGIT A  Professionals d'agències, agències de mitjans, departaments de màrqueting/ publicitat/ comunicació d'anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnològics, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals...  CONTINGUT DEL CURS -  Com generar idees originals -  Com trencar amb el bloqueig mental -  Com utilitzar eines per a generar camins que portin a noves idees -  Com desenvolupar tot el potencial creatiu -  Exercici pràctic PROFESSOR Enric Nel·lo, Partner i Executive CreativeDirector at Full Circle Karma. Un dels creatius publicitaris més reconeguts i llorejats a nivell internacional.  TOTS ELS DETALLS  Data:  dijous, 19 de setembre de 2019   Hora: de 14.00 h a 16.00 h Lloc: CREC (Gran Via de les Corts Catalanes, 672) Places limitades: 36, per ordre d'inscripció Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma:  Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies