Cicle Edward Bernays: 125 anys de les Modernes Relacions Públiques

Josep Espín,

Cicle Edward Bernays: 125 anys de les Modernes Relacions Públiques


La influència de l’opinió pública sobre la comunicació política

Quan es compleixen 125 anys del naixement d’Edward Bernays, l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques organitza, amb el suport de les Secretaries de Comunicació i de Difusió del Govern de Catalunya, un cicle d’actes que volen ser un espai de reflexió i debat al voltant dels tres eixos sobre els quals es va desenvolupar la vida professional i investigadora de Bernays: “L’opinió pública en la comunicació política”, “L’opinió pública en el màrqueting i la comunicació comercial” i “Com assessorar un president”. La primera d’aquestes, “L’opinió pública en la comunicació política”, es celebrarà el proper dia 22 de novembre a l’Auditori del Palau de la Generalitat. El tema serà tractat per destacats professors i professionals del sector com el Dr. Gabriel Colomé, la Dra. Carme Ferré Pavia, la Sra. Verónica Fumanal o el Dr. Albert Sáez. Per a més informació en podeu consultar el programa. A més del suport institucional, aquest cicle també compta amb el recolzament de facultats, col·legis i associacions professionals de la Comunicació, com és el cas del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. Cal dir, que l’aforament és limitat, per tan des de l’organització es prega confirmar assistència a: acciep@acciep.cat / 605988656 (Javier Paredes).[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies