Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022

Josep Espín,

Carlos Ortet, fundador de Zoopa, director dels Premis Impacte 2022


  • Els Impacte es realitzaran el 3 de novembre, amb un matí de conferències a El HUB del sector, i un vespre amb el lliurament dels Premis al CosmoCaixa.
  • Els Premis recuperen la festa sectorial de networking posterior a la cerimònia de lliurament.
Barcelona, 29 de juny de 2022.- El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya presenta l’edició dels Premis Impacte 2022, que es realitzarà el dia 3 de novembre a El HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i al CosmoCaixa. En aquesta edició, els Premis Impacte comptaran com a director amb Carlos Ortet, fundador de Zoopa. Com ja es va dur a terme en l’edició anterior, el certamen constarà de dues parts diferenciades: un bloc de conferències durant el matí a EL HUB del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i el lliurament dels Premis Impacte i la festa sectorial posterior al CosmoCaixa, que es recupera com un dels grans moments de networking festiu de l’any. Els Premis Impacte 2022 arriben amb l’objectiu de reforçar l’impacte positiu que generen les accions de comunicació publicitària, màrqueting i corporativa, en les marques i la ciutadania. En aquest sentit, les categories acolliran els projectes més impactants en accions de comunicació i màrqueting, de comunicació corporativa i relacions públiques, peces i eines de màrqueting digital, productes, marques, serveis, startups, esdeveniments i packaging. Carlos Ortet, fundador de Zoopa i vicedegà d’Innovació en Continguts i Producció del Col·legi afirma que “La meva principal fita com a director dels Premis Impacte d'aquest any és posar llum a l’impacte positiu del nostre sector. Una edició a on reconeixerem aquells projectes que han aconseguit treure el millor de nosaltres mateixos com a societat i han fet bategar més fort el cor dels catalans. Aquests Premis són el termòmetre de la nostra salut creativa, en màrqueting, publicitat i comunicació. Avui, a Catalunya gaudim de professionals de primera línia reconeguts arreu, per tant, aquesta edició, més que mai, és una cita imprescindible per a tots”.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies