Borsa de treball | Director/a de comptes

Josep Espín,

Borsa de treball | Director/a de comptes


Agència de Comunicació busca director/a de comptes Per a treballar com a director/a de comptes d'una empresa d'alimentació, client de la agencia, els candidats hauran de tenir experiència en el departament de comunicació d'una empresa del sector. Hauran de tenir un perfil digital amb experiència provada en màrqueting i publicitat digital i gran coneixement de les xarxes socials. També conèixer i comprendre la gastronomía i els seus productes. Es valorarà el coneixement i experiència en promocions en punt de venda en l'àmbit de l'alimentació. Responsabilitats
  • Realitzar el plantejament estratègic i implantar el pla d'acció anual
  • Comprendre i interpretar la indústria i els objectius del client, posant en pràctica les seves directrius
  • Comprendre i traslladar la proposta de valor i els atributs dels productes
  • Proposar noves iniciatives i solucions creatives que aconsegueixin visibilitat en les diferents àrees d'actuació: oficina de premsa, publicitat, *XXSS, distribució, punt de venda, restauració…)
Formació i experiència
  • Experiència directa en el Departament Comunicació i/o Màrqueting en una empresa del sector de l'alimentació amb un mínim de 4 anys (abstenir-se si no es compleix aquest requisit).
  • Experiència en la conceptualització i desenvolupament de campanyes i accions de màrqueting, publicitat i *RRPP digital
  • Experiència de treball amb empreses i marques líders del sector
  • Conèixer les últimes tendències en alta gastronomia a nivell nacional i internacional
  • Altes dosis de creativitat
  • Domini de l'anglès. Es valoraran els coneixements de francès.
  • Tenir referències en les qualificacions requerides
  • Disponibilitat immediata
  • Treball a temps complet
  • Ubicació: Barcelona
Les persones interessades han d'enviar CV a jespin@mktcom.cat indicant la referència director/a comptes agència comunicació. Recorda que la Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies