After Work amb José María Rull

Josep Espín,

After Work amb José María Rull


“LA CREATIVITAT ÉS LA FORÇA TRANSFORMADORA DEL SEGLE XXI” José María Rull, president & CEO Grup DDB Imatges de l’acte Video Resum (10 principals conclusions)   En el marc de transformació que està duent a terme el  Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, s’inicien els After Works del sector de la Comunicació Publicitària i Relacions Públiques de Catalunya. Es tracta de trobades informals en les que un professional del sector és entrevistat, en aquest cas per la degana del Col·legi, Rosa Romà per donar pas a un debat amb els professionals assistents. A continuació música i cerveses amenitzen l’estona de networking que té lloc a la Terrassa d’Adsmurai. José María Rull, President & CEO del Grup DDB ha estat el primer convidat a participar en l’After Work celebrat amb l’objectiu de saber què en pensa sobre l’estat de salut del sector de la Comunicació a Catalunya, quina és la situació de les agències, com han evolucionat, com és la relació actual agència-client, i de totes aquelles qüestions que els presents han volgut preguntar. Canvi, evolució, revolució, transformació són les paraules que més s’han repetit en aquesta primera sessió. José María Rull afirma que la revolució porta canvis en diferents nivells. A DDB hi ha hagut un canvi cultural en la forma de gestionar l’empresa: les oficines de Madrid i Barcelona es gestionen com si fos una única, amb la suma de talents; Un canvi en la forma de treballar: col·laborativament, per arribar més lluny. Es busca la col·laboració interna, però també l’externa amb la participació dels partners; També implica un canvi d’estratègia: la creativitat és important, però també ho és la customer experience, el brand bulding, big data etc. Per Rull, la creativitat és la força transformadora dels negocis, però aplicada a tot; a l’experiència del client, a la tecnologia, ... La transformació també implica conviure i per treballar en grups de treballs per projectes: el  procés ja no és lineal, ja no es treballa per departaments, es treballa per projectes en grups de treball en els que tots els departaments intervenen, inclòs el client. En relació al canvi, també creu que s’ha de produir en dos nivells: canviant el marc geogràfic, ja que estem en un món global i en la transformació digital. En la transformació, el canvi de mentalitat dels directius és clau: hem d’evolucionar i voler evolucionar. Altres qüestions que s’han plantejat en el moment del debat ha estat la dificultat que tenen els joves per introduir-se al món laboral. Per Rull, el seu futur demana buscar altres mons i crear-los, l’emprenedoria doncs, és una opció, o bé adquirir coneixements d’aquells perfils que estan més demandat, com el de digital. També destaca la necessitat d’unir data i tecnologia si volem tenir futur com a agència. La tecnologia permet models de personalització i desenvolupar eines per mesurar l’eficiència. Hem de provar canvis en el model i mesurar-ne els resultats: el binomi prova-error és clau.   [embed]https://www.youtube.com/watch?v=mlkvMwVfu38[/embed][:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies