Condemna a la intervenció dels mitjans de comunicació públics

Josep Espín,

Condemna a la intervenció dels mitjans de comunicació públics


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya condemna l'anunci del govern espanyol d'intervenir TV3, Catalunya Ràdio i l'ACN i ho considera un atac als drets democràtics. El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya manifesta el seu rebuig a la intenció anunciada pel govern espanyol d'intervenir els mitjans de comunicació públics catalans, el que considera un greu atac a la democràcia, a la llibertat d'expressió i als drets fonamentals dels ciutadans, recollits a la Declaració Universal dels Drets Humans. L'argument del govern espanyol, per tindre el control dels mitjans catalans, de garantir la "transmissió d’una informació veraç, objectiva i equilibrada" qüestiona greument la professionalitat dels seus treballadors i pretén privar del dret a la informació als ciutadans de Catalunya. Aquests mitjans són la referència informativa de la societat catalana, tal com es veu reflectit en els lideratges d'audiència consecutius de TV3 i Catalunya Ràdio, als que respectem profundament. L'anunci de l'aplicació d'aquesta mesura és una amenaça a les llibertats i a la democràcia sense precedents i manifestem la nostra absoluta condemna.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies