#6. La comunicació en l'era de la postveritat

Josep Espín,

#6. La comunicació en l'era de la postveritat


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #6. La comunicació en l'era de la postveritat Dijous, 29 de juny  de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció en el següent enllaç. En aquest sisè esmorzar mirarem de conèixer i aprofundir, a través de diferents perspectives, en com prioritzar els fets davant de les emocions a diferents mitjans, com gestionar una crisi de reputació producte d'una fake news i com aprofundir en tàctiques i tècniques per fer que els valors de les nostres companyies estiguin alineats amb la nostra reputació off i on-line. Per això comptarem amb Carolina López-Nicolau, vocal de la Junta de Govern; Enric Sierra, director adjunt de La Vanguardia; Juanjo Duelo, director general DR Healthcare i Conchita Negueruela, directora de 3lemon.   Enric Sierra (@enricsierra) Periodista. Subdirector de www.lavanguardia.com i adjunt al director de La Vanguardia. Ha treballat per diversos mitjans escrits i audiovisuals, entre d’altres: El Correo Catalán, Cadena 13, Agència EFE, TVE i diari Avui. L’any 2000 va ser membre de l’equip fundador del diari gratuït 20 minutos com a director adjunt i responsable de l’edició de Barcelona. En l’àmbit associatiu, va ser president de l’Asociación Española de Prensa Gratuita. Actualment forma part de la Junta del Col·legi de Periodistes de Catalunya, on ha estat president de la Comissió de Nous Mitjans. Juanjo Duelo, (@JuanjoDuelo) juanjoduelo_200x200 Soci fundador i director General de DR Healthcare i Vicepresident de la Societat Internacional del Dèficit de DAO. Va desenvolupar la seva carrera professional en el sector financer compartint anys també en la docència. En la seva vida sempre li va acompanyar la migranya i coneix la incapacitat i desesperança que aquesta malaltia genera en qui la sofreix. Fa deu anys va decidir abandonar la seva carrera professional per dedicar-se íntegrament a promoure la recerca sobre l'origen de la migranya, emprenent en el 2008 aquest innovador projecte, que li ha portat a concloure avui, amb evidència clínica i científica, que l'origen d'aquesta patologia es deu a un dèficit de DAO. Conchita Negueruela, (@conchita_nd) conchitanegueruela Directora de 3lemon, agència especialitzada en Social CRM, Màrqueting de Guerrilla i Gamificació. Llicenciada en direcció i administració d'empreses per la Universidad de Zaragoza. Inicia la seva trajectòria a 3lemon l'any 2004 com a directora de màrqueting. Forma part de l'equip de Milyuna historias, grup de creadors especialitzats en la realització de Narrativa Transmèdia i produccions d'alt impacte.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies