#5. Narrativa transmèdia

Josep Espín,

#5. Narrativa transmèdia


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #5. Narrativa transmèdia: una nova manera de comunicar.  Dijous, 25 de maig  de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)  
Fes la teva inscripció en el següent enllaç. En aquest cinquè esmorzar mirarem d'aprofundir com aquesta idea està canviant la manera que tenim de comunicar davant la nostra audiència. Has començat a llegir un post a un blog, has continuat veient un vídeo i finalment has pujat una imatge relacionada a una xarxa social per compartir aquesta experiència amb els teus amics? Si és així has participat directament del que s’anomena narrativa transmèdia.
Aquesta sessió comptarà amb la presència de Marc Puig, vocal del Col·legi com a moderador, David Pueyo, Director de projectes transmedia d'Arena, Oriol Jara, guionista i director de programes a Minoria Absoluta i Patrick Torrent, Director Executiu de l'Agencia Catalana de Turisme, que analitzaràn les claus, com funciona i quins son els nous rols del que configura aquesta nova manera de comunicar.
David Pueyo (@thepueyo).
Director d'Estratègia i Transmèdia d'Arena on lidera projectes estratègics de Transmèdia, promou activacions i campanyes basades en continguts que combinen digital i tradicional connectant diversos punts de contacte, tecnologia, data i continguts . És l'encarregat de l'àrea que idea i desenvolupa projectes de Branded Content i publicitat nativa a Arena i un gran seguidor de Pixar. És també professor de Complot, ESERP, de l'Institut Internacional de Marketing i de Inesdi. Oriol Jara (@orioljara). Es Guionista i director de programes. Actualment treballa a Minoria Absoluta, on es Creatiu en Nou Formats i Guionista dels programes de TV3 Polònia i Crackòvia. És soci de l'agència de guionistes 12 monos. És autor de tres llibres: Padre. El último mono, Lo que vendría a ser la historia de España de Planeta i Kim Jong - un estimat diari.  Ha sigut redactor d'informatius a Catalunya Ràdio i COM Ràdio. Actualment col·labora al digital El Món i a la revista Esguard. Patrick Torrents (@boldisenc) És el Director Executiu de l'Agència Catalana de Turisme, on ha impulsat activament la definició de dos Plans Estratègics del Turisme a Catalunya (2005-2010 i 2013-2016) i del primer Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya (2013-2015). Va ser Secretari Permanent de la Fundació de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i patró entre 2009 i 2011. Ha estat ponent i organitzador de diversos simposis, seminaris, jornades i fòrums dedicats al turisme i al seu màrqueting. Des d’octubre del 2015 presideix, en representació de Catalunya, la xarxa Necstour (Network of European Region for Sustainable and Competitive Tourism ) basat a Brussel-les, agrupant 33 regions turístiques i 37 organitzacions associades.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies