Festa Estiu 2016. Premis Impacte

Josep Espín,

Festa Estiu 2016. Premis Impacte


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya vol destacar les accions de comunicació que més impacte han generat a Catalunya.

Es valoraran accions de comunicació que puguin integrar publicitat, relacions públiques i acció a les xarxes o tot plegat. Han d’haver estat realitzades en la seva totalitat o en part a Catalunya i que hagin desenvolupat una estratègia de comunicació notòriament exitosa, mitjançant l’ús de qualsevol mitjà, plataforma de comunicació o acció presencial.

Els Premis s'atorgaran en el transcurs de la Festa d'Estiu que se celebrarà el dijous, 14 de juliol a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm.

Pots consultar les bases del concurs.  El termini per presentar candidatures ha finalitzat.

Si vols veure els guanyadors de les edicions anteriors entra en el següent enllaç. I a més a més, descobreix com és la Festa d'Estiu amb els videos de les edicions anteriors que et mostrem a continuació.

Festa d'Estiu 2015 Festa d'Estiu 2014 Festa d'Estiu 2013

Gràcies per la teva participació.

                                                                   Inscriu-te a la Festa d'Estiu 2016

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies