XI Premi per a la Diversitat en l'Audiovisual

Josep Espín,

XI Premi per a la Diversitat en l'Audiovisual


La Mesa per a la Diversitat en l’Audiovisual (MDA), aplega representants de diversos grups culturals, institucions, empreses, col·lectius professionals, grups de recerca, entitats de suport, universitats, mitjans de comunicació i altres persones i òrgans interessats en promoure una representació millor de la multiculturalitat i de la diversitat en els mitjans de comunicació audiovisual de Catalunya. Té per objectiu contribuir a fomentar la convivència, el respecte, el coneixement i l’intercanvi entre persones dels diferents contextos culturals.

 La MDA convoca el XI Premi per a la Diversitat en l’Audiovisual amb l’objectiu de promoure una millor representació de la diversitat etnocultural en els mitjans audiovisuals de Catalunya.

 Es valoraran les bones pràctiques en el tractament de la diversitat cultural i les migracions, entesa com la representació i participació normalitzada de persones d’orígens i contextos culturals diversos, així com sobre els processos migratoris en els mitjans de comunicació.

Les categories específiques són:

Categoria A. Programa de televisió

Programa B. Programa de ràdio

Programa C. Producció audiovisual

Categoria D. Webs (espais en línia, YouTube...)

Categoria E. Trajectòria de foment de la diversitat en l’àmbit de la comunicació audiovisual

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 30 d’abril de 2019, cal presentar una sol·licitud per cadascun dels materials. Podeu consultar les bases al següent enllaç:

Bases i requisits

Sol·licitud de participació

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies