Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?

Josep Espín,

Workshop La Salle: Com convertir-te en un líder digital?


Divendres, 10 de novembre de 2017. La Salle Campus Barcelona URL. (Lluçanès, 43) Com a managers i directius de l'era digital, hem d'estar preparats per liderar equips en entorns d'incertesa i aplicar solucions innovadores, creatives i tecnològiques. Per aquest motiu, l'Executive EMBA et convida al workshop "Com convertir-te en un líder digital?", el proper divendres, 10 de novembre, de 18:00h a 21:00h a l'Aula Magna de l'edifici Lluçanès de La Salle - URL. La jornada serà impartida per Lluís Soldevida i Jordi Gili. Soldevila és consultor i formador en actituds d'alt rendiment. Ha desenvolupat la major part de la seva trajectòria professional al Deutsche Bank Group a set països diferents. En l'actualitat, compagina la seva activitat professional amb la docència. A més, és autor de publicacions d'èxit sobre desenvolupament professional i col·labora en el programa TIPS de RTVE. Jordi Gili és director general d’Execus, líder en consultoria i formació en Integració en Social Selling. Gili és un reconegut influencer en Social Selling i Transformació Digital a Vendes, a més de participar com a conferenciant al World Sales Fòrum, BDigital Global Conference o la Digital Business World Congress. A més, és el primer partner a Europa de LinkedIn Sales Solutions. Programa 18h Benvinguda Institucional, Per Lluís Font, director Executive MBA. 18:15h Workshop: Com convertir-te en un Líder Digital?
  • Tu qui ets? Per afrontar l'era digital, hem d'estar disposats a prendre la iniciativa del procés, començant per saber qui som (amb rigor i metodologia).
  • Lideratge Digital Liderar en un entorn digital significa esdevenir un Thought Leader en el teu nínxol.
  • Actituds d'alt rendiment Descobreix les quatre actituds per assolir l'èxit en els teus projectes.
  • La tàctica de l'èxit 10 passos d'èxit per convertir-te en un líder digital.
  • La llei de l'acció Com portem tot el que hem après avui a l'acció.
Les places són limitades. No t'ho perdis! Inscriu-te aquí.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies