Visita a la Casa Llotja de Mar i a la Real Acadèmia Catalana de Belles Arts

Josep Espín,

Visita a la Casa Llotja de Mar i a la Real Acadèmia Catalana de Belles Arts


Divendres, 10 de novembre de 2017. Hora d’inici: 15.50h a la porta de la Llotja per tal d’iniciar la visita guiada (16.00h). Casa Llotja de Mar (Passeig d'Isabel II, 1, 08003 Barcelona) Preu especial per col·legiats: 13€ (inclou l’entrada a l’Acadèmia de Belles Arts) Fes un viatge artístic i marítim en el temps a Barcelona! La Casa Llotja de Mar, situada al front marítim en ple centre històric de la ciutat, és un dels monuments més significatius i esplèndids de Barcelona. La construcció és un testimoni de la creixement evolució històrica i econòmica de la Ciutat Comtal, i és una de les visites obligatòries que has de fer per descobrir la ciutat. El proper 10 de novembre de 16 a 18h, es farà una visita guiada a càrrec del periodista i escriptor David Revelles, que parlarà sobre l'edifici, construït durant la segona meitat del segle XIV, el qual és l'expressió màxima del gòtic civil català. Es farà un recorregut pel Saló de Contractacions, la peça arquitectònica més destacada de la Casa i conservada des del periode medieval, així com el Saló Daurat, el qual destaca pels seus murs tapissats amb seda de Damasc. A continuació es visitarà el Saló del Consolat, a la planta noble. A més a més, es visitarà la Reial Acadèmia Catalana de Belles Arts de Sant Jordi i tot el seu patrimoni artístic, permetent als visitants endinsar-se en un espai que inicia la seva història l’any 1775 i que poseeix una col·lecció amb algunes de les obres principals de l’art català modern (de Damià Campany i Milà i Fontanals passant per Marià Fortuny o Antoni Solà, entre molts altres)... Te la perdràs? Per a més informació o per inscriure't, contacta amb David Revelles (drevelles@hotmail.com) o al telèfon 650 98 57 78.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies