Sopar literari amb David Revelles Soriano

Josep Espín,

Sopar literari amb David Revelles Soriano


El pròxim 28 de febrer a les 21.00h se celebrarà un nou sopar literari a l’emblemàtic restaurant Núria de La Rambla amb David Revelles, periodista i autor de “En los confines de Hibernia. Tras la Leyenda de la Armada Invencible en Irlanda”. Durant la conferència l'autor ens explicarà un grapat d’històries protagonitzades per personatges fascinants i parlarà sobre les darreres troballes dels arqueòlegs irlandesos de vaixells com La Juliana, una nau de Mataró que el 21 de setembre de 1588 va naufragar amb tota la seva tripulació i va ser descoberta per arqueòlegs a la platja d’Streedagh, al nord de la ciutat d’Sligo. Durant més de quatre segles, la seva història, com la d’altres va quedar silenciada per l’oceà i la desmemòria, fins ara, quan la seva llegenda és més viva que mai als paisatges maragdes de la vella Hibèrnia.   David Revelles Soriano (1975) és periodista, escriptor de guies de viatges i col·laborador del diari EL PAÍS i de revistes com CondéNast Traveler. Professor del Màster de Periodisme de Viatges de la Universitat Autònoma de Barcelona i creador de la plataforma d’itineraris culturals i històrics a Barcelona, www.rutesbarcelonasingular.com, amb el seu llibre En los confines de Hibernia culmina un intens treball d’investigació a Irlanda rastrejant l’herència històrica i llegendària dels naufragis de la Gran Armada. Dia: 28 de Febrer de 2017 Hora: 21.00h LLoc: Restaurant Núria (Rambla de Canaletes, 133, Barcelona) Preu: 20€ Inscriu-te[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies