Resum Multimèdia del Sector de la Comunicació

Josep Espín,

Resum Multimèdia del Sector de la Comunicació


El Col·legi ha arribat a un acord amb Kantar Media a través del qual podràs tenir accés al Resum Multimèdia del Sector de la Comunicació que elaboren diàriament.   26 de setembre de 2019 25 de setembre de 2019 24 de setembre de 2019 23 de setembre de 2019 20 de setembre de 2019 19 de setembre de 2019 18 de setembre de 2019 17 de setembre de 2019 16 de setembre de 2019 13 de setembre de 2019 12 de setembre de 2019 11 de setembre de 2019 10 de setembre de 2019 9 de setembre de 2019 6 de setembre de 2019 5 de setembre de 2019 4 de setembre de 2019 3 de setembre de 2019 2 de setembre de 2019 30 d'agost de 2019 29 d'agost de 2019 28 d'agost de 2019 27 d'agost de 2019 26 d'agost de 2019 23 d'agost de 2019 22 d'agost de 2019 21 d'agost de 2019 20 d'agost de 2019 19 d'agost de 2019 16 d'agost de 2019 14 d'agost de 2019 13 d'agost de 2019 12 d'agost de 2019 9 d'agost de 2019 8 d'agost de 2019 7 d'agost de 2019 6 d'agost de 2019 5 d'agost de 2019 30 de juliol de 2019 29 de juliol de 2019 26 de juliol de 2019 25 de juliol de 2019 24 de juliol de 2019 23 de juliol de 2019 22 de juliol de 2019 19 de juliol de 2019 18 de juliol de 2019 17 de juliol de 2019 16 de juliol de 2019 15 de juliol de 2019 12 de juliol de 2019 11 de juliol de 2019 10 de juliol de 2019 9 de juliol de 2019 8 de juliol de 2019 5 de juliol de 2019 4 de juliol de 2019 3 de juliol de 2019 2 de juliol de 2019 1 de juliol de 2019 28 de juny de 2019 27 de juny de 2019 26 de juny de 2019 25 de juny de 2019 24 de juny de 2019 21 de juny de 2019 20 de juny de 2019 19 de juny de 2019 18 de juny de 2019 17 de juny de 2019 14 de juny de 2019 13 de juny de 2019 12 de juny de 2019 11 de juny de 1019 10 de juny de 2019 7 de juny de 2019 6 de juny de 2019 5 de juny de 2019 4 de juny de 2019 3 de juny de 2019 31 de maig de 2019 30 de maig de 2019 29 de maig de 2019 28 de maig de 2019 27 de maig de 2019 23 de maig de 2019 22 de maig de 2019 21 de maig de 2019 20 de maig de 2019 17 de maig de 2019 16 de maig de 2019 14 de maig de 2019 13 de maig de 2019 Kantar Media és el grup de comunicació que ofereix diversos serveis com  Control de la comunicació a través del seguiment de notícies, consultar la millor selecció de les notícies del sector, monitorització i avaluació del Social Media i solucions d'avaluació de mitjans. Més informació: www.kantarmedia.es [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies