Ramon Rovira al #DinarsTendencia

Josep Espín,

Ramon Rovira al #DinarsTendencia


El dijous, 26 de novembre de 2015, es va celebrar al restaurant El Principal, un dinar amb el sotsdirector general de Comunicació i Relacions Institucionals del Banc Sabadell, Ramon Rovira. El dinar va transcòrrer en un ambient distès en el que Ramon Rovira va exposar les tendències actuals en el sector financer i es va obrir un debat amb la participació de tots els col·legiats que van assistir. El #DinarsTendencia és una activitat organitzada pel Col·legi que ens dóna la oportunitat de dinar amb una personalitat rellevant per escoltar de primera mà, la seva visió sobre diferents temes de l'actualitat.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya vol manifestar la seva posició respecte a les convocatòries de concursos privats i públics. 

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Modificar cookies