Nou curs: Copywriting creatiu

Josep Espín,

Nou curs: Copywriting creatiu


COPYWRITING CREATIU COM HORRORITZAR A LA BURGESIA MANUAL D'ÚS PER A COPYS    TOTS ELS DETALLS Data:  Dimarts, 22 d'octubre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.     Si estàs fart de titulars sense vida i depriments, de paràgrafs llargs sense un sentit en la seva existència, si t'amoïna l'abundància de paraules en l'univers que mai han trobat una raó de ser llavors aquest és el teu curs. DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals… CONTINGUT DEL CURS  Reflexionarem, junts, sobre: 1. Per què dimonis vas triar ser copy 2. L'única dignitat que et queda 3. L'art de molestar a l'aliè 4. Hackejar el sistema amb  paraules I, més important, exercitarem la teva capacitat per a: 5. Dir el que s'ha de dir: - D'informar a argumentar - Seduir sent divertida - Seduir sent intel·ligent - Seduir sent "canyera" 6. Posar veus - Escriure com una mare - Escriure com un vell banquer - Escriure com Greta Thunberg 7. Anar al gra - De text a bodycopy - De bodycopy a línia - De línia a concepte PROFESSOR Gabriel de Medeiros Silveira, director creatiu executiu a Evil Love. Escriptor i guitarrista de Chicha Amazónica. Porta més de 15 anys d’experiència entre Espanya i el Brasil, país del qual procedeix. Ha treballat per a grans marques, però prefereix les petites. Confia més en el carrer que en els power points.    [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies