Lectures d'interès

Josep Espín,

Lectures d'interès


En la nostra secció Lectures d'interès  podràs descobrir les últimes recomanacions  per aquesta tardor.

Entre elles trobaràs l'enllaç a dues lectures que tracten l’anorèxia, bulímia i  la salut mental, que ens va fer arribar el Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC). 

També podràs documentar-te sobre temes relacionats amb la cultura audiovisual i la comunicació gràcies als Quaderns del CAC ja que el Col·legi posa a la vostra disposició cada semestre les seves publicacions.  L'última està dedicada al mitjà de la ràdio, sota el títol “La ràdio, encara”.

Els Butlletins d’Informació sobre l’Audiovisual a Catalunya (BIAC) de periodicitat quadrimestral, també són presentats pel Consell de l’Audiovisual de Catalunya. En els seus documents trobaràs dades actualitzades sobre la distribució i l’audiència de mitjans com la televisió i la ràdio, tant d'àmbit nacional, i local. Podràs accedir als dos números publicats aquest any.

També trobaràs les darreres edicions dels butlletins que publica l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació (AMIC) de la premsa, comunicació, publicitat i màrqueting. 

No et perdis els resums multimèdia del Sector de la Comunicació que el Col·legi posa a la vostra disposició diàriament gràcies a un acord amb Kantar Media. 

A més a més, trobaràs una breu descripció de les novetats en llibres sobre comunicació, com ara "Publicidad Contagiosa, claves creativas del marketing viral" de Silvia Sivera,  "Jump the line, técnicas de publicidad no convencionales" elaborat per Eva Santana, Joan Cuenca, Xavier Duran, Jordi Garcia, Cristina Martorell, Josep Maria Picola i Josep Rom; o bé, "Historia de la comunicación corporativa en Cataluña" escrit per Kathy Matilla.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies