La Publicitat Institucional, eina d'educació social

Josep Espín,

La Publicitat Institucional, eina d'educació social


Víctor Curto, doctor en comunicació per la Universitat Ramon Llull, va analitzar la Publicitat Institucional en la seva tesi doctoral, accèssit en el VII Premi Prat Gaballí atorgat pel Col·legi. Els resultats d’aquest anàlisi els va compartir amb nosaltres a la xerrada-networking Sagardi que va tenir lloc el passat dimarts 28 de juny. Curto va iniciar la seva exposició afirmant que les administracions públiques són, en el seu conjunt, el primer anunciant mundial i ho va plasmar amb xifres nordamericanes i espanyoles. A continuació va exposar les deu característiques diferencials que té la publicitat realitzada per les administracions públiques. Així mateix, va proporcionar als assistents sis criteris per a la seva correcta valoració. Per a Víctor Curto, la Publicitat Institucional és una valuosa eina d’educació social al temps que una manifestació d’un dels principis bàsics de la democràcia: l’obligació de “retre comptes” per part dels governants. Al finalitzar la xerrada, els assistents van tenir l’ocasió d’intercanviar opinions i realitzar networking en l’espai habilitat per a l’ocasió acompanyats per unes tapes i una copa de vi gentilesa de Sagardi.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies