La mirada a la intel·ligència col·lectiva

Josep Espín,

La mirada a la intel·ligència col·lectiva


4a sesión del Mirador Indiscreto Inteligencia colectiva Jueves, 31 de octubre de 2019. Consulta 10 principales conclusiones Vídeo resumen (en edición) Las imágenes Ha tingut lloc una nova edició del Mirador, amb el focus posat en la intel·ligència col·lectiva com a pensaments que sorgeixen a partir de la col·laboració de diversos individus en relació amb un tòpic concret. En aquesta ocasió, la moderadora Sílvia Sivera, Vocal de la Junta de Govern, ha estat l'encarregada d'introduir la jornada i ha presentat a cadascun dels ponents: Thais Ruiz de Alda estratega tecnòloga, Arnau Vilardell, fundador i coordinador de Som Mobilitat i Manel Heredero, consultor en transformació organitzativa a Ouishare. Els tres ponents tenien com a objectiu explicar els beneficis de la intel·ligència col·lectiva com un complement per a l'estratègia empresarial. Cadascun des de la seva visió futurista ens han explicat l'optimització dels resultats en la comunicació corporativa gràcies a l'ús d'aquest recurs. La primera intervenció ha estat a càrrec de Thais Ruiz de Alda, qui ha explicat que és el més important de la intel·ligència col·lectiva és fomentar valor empresarial a les entitats, permetre l'accés al coneixement i la cultura, i la seva utilització com a recurs mediàtic. Aquestes finalitats, s'aconsegueixen a partir del open innovation; una estratègia que té en compte a els"stakeholders", als clients i als "employees"de manera igualitària. El segon ponent ha estat Arnau Vilardell, qui ha explicat la importància del "Sharing economy" o economia col·laborativa a partir de casos reals d'empreses com Airbnb i plataformes com Metadecidim. A més d'argumentar la importància d'una xarxa sostenible en un ecosistema empresarial. L'últim ponent ha estat Manel Heredero qui reflexiona els avantatges de deixar a un costat el paradigma industrial empresarial jeràrquic, per a donar pas a un paradigma autònom, emergent i arriscat. Un prototip comercial on no solament es té en compte la internalització sinó que també les relacions humanes. Una vegada han finalitzat totes les intervencions, s'ha obert el torn de preguntes i s'ha realitzat una activitat dinàmica bidireccional simètrica posant en pràctica la intel·ligència col·lectiva.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies