Celebració de la Junta General 2018

Josep Espín,

Celebració de la Junta General 2018


El passat dijous, 14 de juny de 2018, es va celebrar la Junta General Ordinària 2018  a la Sala Cotxeres del Palau Robert
En sessió del dia 8 de maig de 2018 la Junta de Govern del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya va acordar convocar, d'acord amb el que preveuen els articles 28 i 30 dels Estatuts col·legials, la Junta General Ordinària de l'entitat el dijous 14 de juny al Palau Robert de Barcelona. Els temes que es varen tractar a la Junta varen ser els següents:
  1. Lectura i aprovació, si escau, de l'Acta de la Junta General Ordinària 2017.
  2. Examen i aprovació, si escau, de la memòria d'activitats 2017.
  3. Examen i aprovació, si escau, de l'estat comptable i la liquidació del pressupost exercici 2017 i presentació auditoria.
  4. Programa d'activitats 2018.
  5. Aprovació, si escau, de la quota col·legial 2018.
  6. Aprovació, si s'escau, del pressupost 2018.
  7. Proposta d’aprovació i constitució, si escau, de la Comissió Tècnica de Col·legiació.
  8. Torn obert de paraules.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies