Jornada Subject Creativity

Josep Espín,

Jornada Subject Creativity


Subject Creativity El passat dijous dia 8 de març, va tenir lloc la primera jornada del Subject 2018 sota el nom Creativity. La sessió es va dur a terme al CaixaForum de Barcelona de 9 a 14 hores. Valentí Ferràs, director del CaixaForum, va inaugurar la sessió. Tot seguit, Òscar Iniesta, vicedegà del Col·legi va donar la benvinguda als assistents i va donar pas al moderador i primer ponent. Joan Boluda, especialitzat en màrqueting online, va iniciar les ponències parlant sobre la importància de la persistència i de no parlar de fracassos, sinó d'intents. També va exposar diversos exemples de negocis exitosos i del recorregut anterior d'aquests. Pau García, dissenyador de Domestic Data Streamers, va fer la segona ponència parlant-nos de la importància de les xifres i les dades però també de com aquestes ens allunyen de les emocions. Va mostrar un seguit d'exemples de projectes reals en col·laboració amb el CCB o amb UNICEF, entre d'altres. Verònica Fuerte, dissenyadora i fundadora de Hey studio, va continuar la sessió destacant la importància de desfer i analitzar les etapes del procés creatiu per arribar a la idea definitiva. Va mostrar diversos treballs realitzats per l'Ajuntament de Barcelona i festivals independents, entre d'altres. La penúltima ponent va ser Noelia Morales, qui després de superar un càncer de mama va fundar Anna Bonny, una marca de llenceria per a dones amb mastectomia. També va destacar la importància de trobar la bellesa en la rebel·lia i en la singularitat. Per últim, Martin Verástegui i Erques Torres d'Snoop Barcelona, van ressaltar la importància de tenir inquietud i de crear sinergies entre els diferents perfils professionals. Sara Magallón, directora de l'Escola Superior de Relacions Públiques, va concloure la jornada amb un discurs d'agraïment.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies