Premi Impacte Innovació

Josep Espín,

Premi Impacte Innovació


Heart Beat Mupi de Nestlé Aigua de Viladrau,guanya el Premi Impacti Innovació 2018

Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2018 de la categoria innovació.

Nestlé Espanya Aigua de Viladrau va guanyar en la categoria d'innovació gràcies al desenvolupament de la seva campanya Heart Beat Mupi, un  MUPI interactiu, centre de totes les mirades durant la marató que va organitzar Zurich a Barcelona

Reinventant els clàssics MUPIs, la marca va voler donar a conèixer el seu packaging de producte (una ampolla flexible i adaptada per fer esport) dins del context de la famosa marató. Per a això, es va utilitzar un MUPI intel·ligent capaç de detectar les pulsacions de la gent que participava a la marató.

D'aquesta manera, si la persona superava el nombre de 120 pulsacions per minut, sortia del suport una ampolla d'Aigua de Viladrau adaptada per a corredors i esportistes, perquè tots els participants de la marató poguessin hidratar-se durant la carrera.

Aquesta acció va generar molta expectativa davant tots els corredors que s'acostaven a aconseguir aigua del MUPI, atraient també la mirada dels més curiosos. Així va ser com la marca, reinventant un clàssic, va aconseguir guanyar-se la simpatia de tots els corredors de la Zurich Marató, i també a aconseguir el Premi Cactus 2018 en Millor Campanya de Comunicació.

Així doncs, aquest MUPI interactiu és un exemple de com els professionals experts en màrqueting, comunicació i publicitat, tenen encara molt que aportar en el sector del màrqueting exterior i de guerrilla.

TiempoBBDO ha estat l'encarregada de construir aquesta campanya que punts curiosos va atreure en la Zurich Marató de la CiutatComdal

L'altre finalista va ser Banc Sabadell, amb el seu Préstec Expansió Chrome Extension, una extensió de Google Chrome que funcionava com a simulador de càlcul de préstecs online.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies