Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca

Josep Espín,

Formació | Creativitat per a l'estratègia de marca


Què és la creativitat per a l'estratègia de marca? Què és l'estratègia de marca per a la creativitat? En l'acompanyament a una marca, Qui mana en la seva comunicació? Qui marca el camí? Qui dota de personalitat a la marca? Qui aconsegueix que la marca connecti? En aquest curs de dues hores veurem que les marques que triomfen amb la seva comunicació publicitària són aquestes on l'estratègia de marca i la creativitat treballen en estreta complicitat. A vegades, són tan còmplices que fins i tot intercanvien els seus papers. Alguns diran que no es necessiten, o que no són imprescindibles una per a l'altra. Menteixen. Quan les marques incorporen creativitat al final del seu procés estratègic o a conseqüència del seu nou posicionament estratègic, apareixen aquests casos d'èxit de llarg recorregut, on a la solidesa de la seva comunicació s'afegeix la connexió amb la gent, la notorietat, la identificació. I sorgeix la màgia.
 preuinscripcio-ca
Eva Conesa CEO i Directora Creativa a TwoelfGraduada en Ciències de la Comunicació per la UAB (Universitat Autònoma de Barcelona), va començar la seva carrera professional com a copy júnior a Vizeversa Euro RSCG. Després va formar part de l’equip creatiu de Delvico Bates, després del de Tiempo BBDO, Casadevall Pedreño i S.C.P.F.De 2002 a 2004, Directora Creativa Executiva i Sòcia a Dayax. De 2005 a 2008, Directora General Creativa a Havas Wordwide Madrid. Al 2009 va cofundà l’agència twoelf a Barcelona, on avui és CEO i Directora Creativa. Ha treballat per a Evax P&G, BMW, Ausonia P&G, Bimbo, Panasonic, Liceu, Peugeot, Dewar’s, La O.N.C.E., BBVA, Tampax P&G, MACBA (Mused’Art Contemporani de Barcelona), happy pills, Chicco, LG, Nestlé, Iberdrola, Font Vella, Idesa Parfums, Ajuntament de Barcelona, Viena Restaurants, minube, Coca-Cola Company, CCCB, Iberojet, Vollrath Pujadas, B the travel brand. Premis Laus, El Sol, FIAP, CdeC, New York Festivals, Clio Awards, Epika, Eurobest, Comunication Arts, Cannes. Articles i entrevistes publicades a mitjans del sector. Va ser membre de la junta directiva del Club de Creativos de España en dues ocasions: de 2005 a 2007 i de 2013 a 2015.Enguany és professora a la Barcelona School of Creativity i és membre activa de la plataforma Más Mujeres Creativas, que defensa l’igualtat de la dona a l’entorn professional en l’àmbit de la creativitat publicitària. I també, molt recentment, del COMITÈ DE CREATIUS del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies