FightingCovid | Formació

Josep Espín,

FightingCovid | Formació


Sílvia Sivera i Bello

Directora acadèmica del Màster Universitari d’Estratègia i creativitat en publicitat de la UOC. Col·legiada 698 i vocal de la Junta de Govern

Abans de dedicar-se a la docència, la Sílvia va exercir com a creativa publicitària durant molts anys a agències com DMB&B i Lowe & Partners. Des del 2006 és professora a la UOC i actualment exerceix també de sotsdirectora de Programes Emergents (equivalent a un vicedeganat centrat en la Competitivitat i l’Ocupabilitat). És una apassionada de la docència virtual, però també de la presencial. A l’IED coordina un màster i col·labora sovint amb altres centres (IDEP i LCI, entre d’altres). Ha estat guardonada aquest any amb la Distinció Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya per la seva trajectòria compromesa amb la contribució al desenvolupament de les capacitats creatives de l’estudiantat, basada en la ideació i la implementació d’eines, metodologies i recursos innovadors en la docència virtual, a més de la transferència i la difusió del coneixement. El seu darrer llibre publicat és Publicidad contagiosa (UOC, 2015), fruit de la seva tesi doctoral, per la qual també va guanyar el VI Premi Prat Gaballí del nostre Col·legi.

Josep Maria Picola
Col·legiat número 887, és soci de l'agència Dreiblau i professor i coordinador del Grau en Publicitat, RP i Màrquetingde la FCRI Blanquerna (URL) A Blanquerna també coordina el Màster Universitari en Direcció d'Art en Publicitat i és professor de Fonaments de Màrqueting del Grau en Gestió Esportiva. Acumula més de 35 anys de professional de la publicitat, entre agències (McCann, Delvico Bates, ASdePIC, Yellowstone) i anunciants (Fira de Barcelona, SEAT, RBA).
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies