El Mirador Sunset | Ciutadans en temps de pandèmia

Josep Espín,

El Mirador Sunset | Ciutadans en temps de pandèmia


Donada la situació actual, aquesta sessió d'El Mirador es farà únicament en format online. 

pastilla_inscripcio-zoom
 Moderador Enric Jové és CEO de McCann Worldgroup Barcelona i Chief Innovation Officer de McCann Worldgroup España, càrrec que exerceix des de l’any 2009.Es va unir a McCann Worldgroup en el 2000, i des de llavors és el màxim responsable de la digitalització de la companyia tant a Espanya com a Portugal. En 2007 va ser nomenat Director General de McCann Barcelona, convertint-se en CEO de McCann Worldgroup dos anys després i assumint la màxima responsabilitat de les sis companyies que el grup McCann té a Barcelona. En 2014 és promogut també a Chief Innovation Officer (CIO) de McCann Worldgroup España.Entre les principals marques per a les quals ha treballat en projectes tant nacionals com internacionals d’innovació digital poden ressenyar-se: Nike, Barclays, Nespresso, FC Barcelona, Nestlé, Kia, Repsol, la Caixa, Wuaki Tv, Let’s Prima, Martini, Banc de Sabadell, LFP, Buitoni o Maggi, entre altres.Cal destacar que entre els anys 2015 i 2018 va ser Responsable Mundial de la Comunicació d’ ALDI Supermercats.
 Rosa RomàDirectora de l'Àrea de Ciutadania, Innovació i Usuari Servei Català de la SalutAmb una clara vocació per l'estratègia de marca, el màrqueting i la comunicació, abans d'iniciar la seva trajectòria en l'àmbit institucional, va treballar en agències com DEC BBDO, DDB i Ogilvy. Com a emprenedora, va ser CEO i cofundadora de Living the city, comunitat social digital d'oci urbà, interessos i estil de vida dirigit a dones.L'any 2011 va ser nomenada Directora de Màrqueting i Comunicació de l’Ajuntament de Barcelona on va gestionar la marca Barcelona, entre altres responsabilitats del pla de comunicació global del consistori. En el sector de la salut va començar la seva experiència com a Directora de Comunicació, Màrqueting, Estratègia Digital i RSC del Campus Hospitalari Universitari Vall d’Hebron. Actualment és Directora de l'àrea de Ciutadania, Innovació i Usuari del Servei Català de la Salut, organisme que garanteix l'accés dels ciutadans a un sistema de salut universal, públic i equitatiu.És degana del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya des de l'any 2016. Anteriorment va ser vocal de la Junta de Govern, en el mandat 2013-2016.
 Marc BatallerNascut l’any 1976 a Figueres i llicenciat en periodisme per la UAB, ha desenvolupat la seva carrera professional al PUNT i després al PUNT AVUI fent periodisme comarcal, policial i polític. El 2016 és nomenat director de comunicació del Departament de Salut de la Generalitat, tasca que realitza durant cinc anys amb els consellers Toni Comín i Alba Vergés. En l’ultim any i mig lidera la comunicació de la pandèmia. El maig del 2021 és nomenat director de comunicació del Departament de la Presidència amb la consellera Laura Vilagrà.
 Ana Macpherson Periodista especialitzada en temes sanitaris. Redactora de La Vanguardia des de l'any 1988, abans a El Periódico (1980-1988). Membre del Comitè de Bioètica de Catalunya. Medalla Josep Trueta 2019. Llicenciada en Ciències de la Informació per la UAB. Esporàdicament ha col·laborat com a professora al màster de periodisme científic de la UPF.
Jesús Llamazares Amb més de dues dècades de tecnologia digital, tecnologia intel·ligent i experiència de comunicació, és un executiu de nivell C visionari i orientat als resultats, amb una passió pels reptes i els projectes innovadors.  
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies