El Mirador Indiscret: Internacionalització

Josep Espín,

El Mirador Indiscret: Internacionalització


pastillainscripcionspalaurobert
Cristina Serradell Quincannon Directora de la Unitat de Negoci Internacional d'Acció.Economista, Màster en Negocis Internacionals per la South Bank University, Londres i Màster en Diplomàcia i Acció Exterior per la UPF. Experta en comerç internacional, màrqueting i estratègia empresarial amb més de quinze d'anys d'experiència en l'assessorament a pimes. Té un coneixement profund dels mercats anglosaxons, especialment del mercat britànic on va viure-hi durant deu anys, treballant en empreses privades britàniques i com a directora de l'oficina del COPCA des d'on va promoure la internacionalització de les empreses catalanes al mercat britànic i irlandès. De l'any 2008-2013 va ser Gerent d'Orientació i Estratègia Empresarial a ACCIÓ on va crear programes per capacitar a l'empresa en la reflexió estratègica, la millora de la gestió empresarial i la transformació del model de negoci.Va ser Coordinadora del node de la xarxa europea Enterprise Europe Network de la Comissió Europea a Catalunya (2008-2011) i Responsable del projecte Catalonia European Entrepreneurial Region del Comitè de les Regions (2011-2013). Del 2015 al 2017 va gestionar l'equip d'estratègia internacional assessorant empreses en el seu procés d'internacionalització identificant els mercats on hi ha millors oportunitats de negoci per a l'empresa. Actualment, és directora d'Internacionalització a ACCIÓ. Oscar Iniesta Soci i Director Sènior LLYC Oscar té més de vint-i-cinc anys d'experiència en el camp de la consultoria en comunicació. Entre la seva dilatada trajectòria professional, ha treballat en LLYC, on va ser Director General de l'oficina de Barcelona durant tres anys; SAE, la primera agència de relacions públiques d'Espanya; i Weber Shandwick. Va fundar Arenalia en 2004. Forma part del consell de la xarxa més gran d'agències de comunicació internacional IPREX des de 2.009, pertany a l'associació de directius de comunicació DIRCOM i va ser Vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya del 2014 al 2018. David Boronat Executive president de Multiplica Llicenciat en Direcció i Administració d'Empreses a ESADE, és fundador i ara President i Chief Future Officer de Multiplica, una de les consultores digitals més reconegudes en parla hispana. Expert reconegut a l'internet amb una llarga trajectòria com consultor, és a més, conferenciant i business angel. Acaba de publicar el llibre Rellevància sobre com crear experiències digitals més oportunes, properes i intel·ligents.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies