El Mirador Indiscret | Chat GPT, Àngel o Dimoni?

Helena Gil,

El Mirador Indiscret | Chat GPT, Àngel o Dimoni?


Segur que tots vosaltres heu sentit parlar o heu fet servir el model de llenguatge de codi obert més famós, el ChatGPT, creat per OpenAI, aquesta eina és capaç de generar textos, respondre preguntes i fins i tot simular converses en línia, amb un nivell d'eficàcia i realisme sorprenent. Per això, la seva aplicació en el món del màrqueting i la comunicació s'ha convertit en un tema d'interès per a molts professionals. Però quins són els límits del ChatGPT? Quin és el seu impacte, tant positiu com negatiu a les empreses del sector? Com poden les noves companyies aprofitar tot el potencial per a créixer? És ètica aquesta eina? Quin és el paper de la protecció de dades i Quin paper juguen les administracions a l'hora de controlar aquesta eina?


Aquests i altres dubtes els resoldrem el pròxim 27 d'abril en una nova edició d'El Mirador Indiscret on reflexionarem de la mà de grans experts en la matèria, tot, en un debat moderat per Àlex Marquina, Director de Màrqueting de la CCMA i en un espai immillorable, el Palau Robert de Barcelona.


Entre els ponents comptarem amb Jordi Urbea, Senior Vice President a Ogilvy Spain i CEO d'Ogilvy Barcelona, és expert en estratègia digital, màrqueting integrat, publicitat i comerç electrònic, i ens parlarà de com aquesta tecnologia pot impactar positivament i negativament en la feina de les agències.


També amb la Secretaria de Polítiques Digitals de la Generalitat, Gina Tost. Periodista, comunicadora, especialitzada en tecnologia, videojocs i economia mobile, té una amplíssima carrera treballant per mitjans d'envergadura com Televisa Mexico, NHK Japón, Televisión Española, Onda Cero, TV3 entre altres. Gina ens parlarà sobre com l'administració està valorant la irrupció d'aquestes tecnologies, quines amenaces observen, què es pensa fer des de la regulació nacional i internacional i quins són els drets i els deures digitals que afecta.


Per últim, Gerard Olivé Cofundador i CoCEO d'Antai Ventures, fundador i Chairman de BeRepublic i CEO de Garapa, Olivé i expert en emprenedoria tecnològica, ens aportarà la visió de les startups i emprenedors tecnològics i quins avantatges poden tenir gràcies a aquesta tecnologia.


Si treballes o estudies en el sector del màrqueting i la comunicació, no et pots perdre aquesta oportunitat d'aprendre amb ponents de luxe, tot sobre l'eina més mencionada d'aquest 2023.




Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies