Descompte Màster d' Internet Business a l'ISDI

Josep Espín,

Descompte Màster d' Internet Business a l'ISDI


Ara, el Col·legi disposa d'un descompte especial a l'ISDI per tots aquells col·legiats que estiguin pensant en fer el pas definitiu en la seva transformació digital. El MIB (Master en Internet Business) de 450 hores de formació és una opció molt completa, amb la qual els professionals de la comunicació poden preparar el seu salt cap al món digital. A més, ISDI és l’escola de negoci digital líder a Espanya, dirigida per professionals d’internet com Fuencisla Clemares, Directora General de Google Espanya, Javier Rodríguez Zapatero, predecessor de Fuencisla a Google Espanya i actual President d’ISDI, Arnau Muñoz, Director General d’AirBnB, Noelia Fernández ex VP de Yahoo! i Ventura Barba, CEO de Sónar, entre d’altres. L'escola treballa amb grans empreses com Nestlé, Danone, Telefónica, Gas Natural, Grupo Godó, PUIG o El Gran Teatre del Liceu. Els col·legiats disposaran d'una admissió prioritària per la qual, si fas la teva sol·licitut fins al 13 d’octubre, podràs beneficiar-te d’un 10% de la matrícula. Reserva la teva plaça abans que s’esgotin i assegura el teu futur professional amb ISDI! Sol·licita el teu descompte del 10% enviant un email a jespin@colpublirp.com o trucant al 934 51 30 69.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies