David Revelles i l'Armada Invencible

Josep Espín,

David Revelles i l'Armada Invencible


Sopar literari amb David Revelles autor de "En los confines de Hibernia. Tras la Leyenda de la Armada Invencible en Irlanda" Dimarts, 28 de febrer de 2017, a les 21 h. al restaurant Núria. Un grup de col·legiats van compartir taula amb David Revelles, periodista i escriptor, autor del llibre "En los confines de Hibenia. Tras la leyenda de la Armada Invencible en Irlanda".  La derrota de l'Armada Invencible va ser la protagonista de la vetllada en la qual l'autor va explicar nombrosos detalls del que va succeir durant el trajecte de l'Armada Invencible a la conquesta d'Anglaterra i va comentar quines conseqüències històriques haurien tingut lloc de no haver estat derrotada. A més de diferents anècdotes, va posar de manifest la vinculació que es va establir entre Irlanda i Espanya arran d'aquest fet. Una interessant lliçó que a més va combinar amb diverses curiositats sobre la ciutat de Barcelona. I és que David Revelles, ha creat i dissenyat rutes turístiques temàtiques de Barcelona com la mèdica, hotels històrics o la Barcelona Maçònica de la que estem preparant una visita exclusiva per als membres del Col·legi. Seguirem informant.    [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies