CURS: Adapta la teva empresa al Reglament General de Protecció de Dades

Josep Espín,

CURS: Adapta la teva empresa al Reglament General de Protecció de Dades


HAS ADAPTAT LA TEVA EMPRESA AL REGLAMENT GENERAL DE PROTECCIÓ DE DADES (RGPD)?

Ricard Castellet, Consultor en Dret Digital a TecnoLawyer.

Data: Dimarts, 9 de juliol del 2019 Horari: de 14:00h a 16:00h Lloc: Sala 65 de l'ICAB (Mallorca, 283.  Barcelona)

    DIRIGIT A Professionales d' agències, agències de mitjans, departaments de màrqueting/publicitat/comunicació d' anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnològics, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals... Tots aquells que necessitin o els interessi conèixer com incorporar una Data Protection Officer (DPO)   TEMARI DEL CURS
  • RGPD: el canvi legal més gran en 25 anys de protecció de dades.
  • RGDP en màrqueting i publicitat: Com ens afecta?
  • Com complir amb el RGPD: guia pràctica
  • La nova LOPDGDD: què hem de saber?
  • Status actual del Reglament e-Privacy
  • FAQS
  PROFESSOR Ricard Castellet, Ricard Castellet (linkedin.com/in/rcastellet) Jurista, Màster en Dret Digital i Societat de la Informació (UB), Consultor en Protecció de Dades, Consultor en Estratègia Empresarial (IMD Business School), President de l’Associació Catalana de Pèrits Judicials Tecnològics. Ajudo a les empreses a convertir el compliment normatiu, jurídic i tecnològic, en una eina estratègica que proporcioni un avantatge competititu.  TOTS ELS DETALLS  Data:   Dimarts, 9 de juliol de 2019   Hora: de 14 a 16 h Lloc: Sala 65 de l'ICAB (Mallorca, 283.  Barcelona)  Places limitades: 40, per ordre d'inscripció.  Preu: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma:  Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.    [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies