La creativitat transforma les marques

Josep Espín,

La creativitat transforma les marques


La creativitat és el que realment transforma les marques

  Barcelona, 21 de febrer de 2022. Avui el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya hem celebrat una nova sessió de La Torradora, en aquesta ocasió hem tingut com a convidats directius de les agències de publicitat i comunicació. Hem comptat amb la participació de Miquel Martret, financial de Tree House; Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Raul Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Xavier Folguera, director d’Advertis; Sam Júdez, Managing Director DDB Spain; Paul Fleming, founder & president de Barcelona Virtual; Laura Herrero, directora de comunicació de Barcelona Virtual; Ana Moragues, directora de comptes a Sidecar SGM; Jordi Urbea, Senior Vice President Ogilvy Spain & CEO Ogilvy Barcelona; Antonio Traugott, director general del Col·legi en una sessió moderada per Sergi Nebot, director de la Revista Control a Catalunya. La sessió s’ha iniciat amb una ronda d’intervencions per copsar en quin moment estem ara i què ha suposat la pandèmia per a les agències. Tots han estat d’acord en que han estat dos anys d’incertesa on les marques han seguit una tendència més conservadora en les accions a dur a terme. Tot i la situació, s’ha destacat la capacitat de transformació davant la necessitat de buscar altres vies i iniciatives que avui encara continuen vigents. D’altra banda, la pandèmia ha posat en valor l’equip de management, la figura dels sèniors, i alhora el coneixement tecnològic dels més joves. També, i en clau de futur immediat, les agències han mostrat un cert optimisme per l’any 2022, constatant l’inici positiu de l’any i veient les oportunitats que es presenten tenint en compte la necessitat d’adaptació i coneixement que tenen les marques. Una de les principals conclusions a la que s’ha arribat és la necessitat de reafirmar la creativitat com a valor més important a l’hora de transformar les empreses. Durant el temps de pandèmia s’han vist poques idees que realment hagin estat trencadores, i això és degut a la virtualitat. La creativitat necessita de la presencialitat dels equips per treure el màxim potencial. Per acabar s’ha parlat de la tecnologia i els canvis innovadors que ens porten a noves formes de comunicar. Tecnologia i creativitat es complementen. Les noves tecnologies són impulsores de la creativitat, i la creativitat ha de fer servir la tecnologia.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies