Comunicat del Col·legi: publicitat d'aliments "no saludables"

Josep Espín,

Comunicat del Col·legi: publicitat d'aliments "no saludables"


Comunicat del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya respecte a la regulació de la publicitat d'aliments "no saludables" dirigida al públic infantil i adolescent.

Barcelona, 29 d’octubre de 2021. Respecte a l'anunci del ministre de Consum, Alberto Garzón, sobre el real decret que regularà l'emissió publicitària d'aliments i begudes "no saludables" adreçades al públic infantil i adolescent, per lluitar contra l'obesitat i el sobrepès infantil i altres malalties derivades, des del Col·legi volem constatar, d'una banda, que ens sumem a aquesta causa per lluitar contra aquest problema de la societat. D'altra banda volem deixar constància que la publicitat ha demostrat històricament la seva capacitat d'adaptació als canvis legislatius, i creiem que empreses i consumidors han de trobar el punt d'equilibri per poder contribuir a aquesta causa. Per últim volem posar en valor la capacitat que té la publicitat per influir positivament en l'us responsable de productes i serveis i d'incidir en la conscienciació de les pràctiques saludables.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies