El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.

Josep Espín,

El Col·legi celebra els 100 anys de la primera lliçó de publicitat impartida pel Dr. Pere Prat Gaballí.


Durant el curs 1915-1916 a la Cambra de Comerç, en el marc de les classes d'Ensenyament Mercantil, Pere Prat Gaballí va impartir la primera classe de Publicitat a Espanya.

Des d'aquell moment, i amb la publicació del llibre "La Publicitat Científica", Pere Prat Gaballí és considerat el pare de la publicitat catalana i espanyola. Un home, que a part de la seva impressionant trajectòria professional, encara ara segueix sent una icona referent per als professionals i apassionats de la publicitat.

100 anys després d'aquella primera lliçó de publicitat, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya es complau a convidar-te a l'acte Cent! el proper dijous, 14 d’abril, a la Casa Llotja de Mar, per commemorar aquest centenari i conèixer de primera mà la visió de destacats professionals del sector que posaran a debat el passat, present i futur de la publicitat.

Sota el subtítol “D’on ve i cap a on va la publicitat?”, es pretén destacar els èxits publicitaris i la importància de la figura del creatiu al llarg d’aquest centenari, analitzar la realitat professional, vetllar perquè l’actualitat del sector estigui present en la docència a les universitats i aportar una mirada al present i futur de la publicitat.

Per aquest acte el Col·legi ha convidat a participar a:

  • Joaquin Lorenteun dels millors publicitaris del món, és el paradigma d’una vida puntera i trencadora en l’evolució de la creativitat i la comunicació.
  • Eva Snijders, amb més de 20 anys d'experiència en el sector de la comunicació i les relacions públiques, Snijders és internacionalment reconeguda com especialista en Storytelling.
  • Daniel Solana, un dels millors creatius publicitaris digitals i visionaris del nostre sector, és actualment president i fundador de DoubleYou.

I comptarem com a moderador amb:

  • Alex Marquina, un dels grans professionals, pioners i activistes de la comunicació digital i interactiva, és director comercial de New Business i mitjans digitals de TV3 i Catràdio a la CCMA.
Recorda! Dijous, 14 d’abril a les 18.30h al Saló Daurat de la Casa Llotja de Mar  (Pg. Isabel II, 1)

Places limitades

Amb la col·laboració de:

 CAMBRA     marcmarti    LOGO ROAD    VALKIRIA_LOGO_REDONDO  LogoSagardiBaixa

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies