Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023

Josep Espín,

Borsa de Treball: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023


La UOC busca: PROFESSORAT DOCENT COL·LABORADOR - CURS 2022/2023 Descripció oferta El/la professor/a col·laborador/a en un entorn d'aprenentatge virtual és la persona que presenta, guia, planifica, estimula, orienta, dinamitza, cohesiona els processos d'aprenentatge de l'estudiant a través d’una actitud proactiva. La funció del/la professor/a col·laborador/a implica accions relacionades amb l'atenció docent individualitzada i col·lectiva dels estudiants, el seguiment del seu aprenentatge durant el semestre i les propostes de millora de l'assignatura. Així doncs, el/la consultor/a (professor/a col·laborador/a) s'ocuparà de resoldre dubtes, proposar exemples i aclariments addicionals que facilitin la comprensió de la matèria per part de l'estudiant, dinamitzar els debats i proposar la participació en els fòrums, donar feedback per facilitar el procés d'aprenentatge de l'estudiant, etc. Demanem: - Titulació acadèmica universitària superior vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Experiència docent i/o professional en els últims 3 anys vinculada a l'àrea de coneixement en la que es vulgui col·laborar - Excel·lent nivell de l’idioma en què s’impartirà la docència - Coneixements d'ofimàtica a nivell d'usuari i d'Internet - Disposar d'una activitat laboral principal Es valorarà: - Doctorat - Experiència en coordinació i organització de grups virtuals o presencials - Habilitat per a les relacions personals i la comunicació escrita, a més d'una alta iniciativa i capacitat d'organització i de treball en equip - Adequació del perfil personal per a atendre tasques docents de l'ensenyament no presencial S'ofereix: Col·laboració docent  virtual-no presencial, com a professor/a col·laborador/a dels estudis de Ciències de la Informació i de la Comunicació de la Universitat Oberta de Catalunya de les següents àrees de coneixement: Màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments Màster Universitari de Disseny i Branding Màster universitari d'Estratègia i Creativitat en Publicitat Pots consultar els requisits específics de cada oferta en el següent enllaç: https://seleccio.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/personal-docent-colaborador/ofertes/consultors_titulacions/ofertes_vigents.html Per a poder participar en el procés de selecció, cal registrar-se com a candidat/a en l'espai de la web de la UOC a "Uneix-te al nstre equip" i, un cop feta l'alta, i dins de l'espai de candidat/a, presentar la sol·licitud. http://www.uoc.edu/opencms_colaboradors/opencms/CA/treballa/index.html Bústia d'atenció a consultes: convocatoriapdc@uoc.edu El termini de presentació de candidatures finalitza el dia 25 d'abril de 2022.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies