Borsa de treball | Cap de Màrqueting i Publicitat sector salut

Josep Espín,

Borsa de treball | Cap de Màrqueting i Publicitat sector salut


Funcions a desenvolupar:
  • Definir, planificar i implementar el pla de màrqueting anual que doni resposta als objectius anuals.
  • Definir l’estratègia i implementar les accions de sensibilització i comunicació dirigida a l’usuari, així com l’estratègia d’informació, comunicació i sensibilització dirigida al professional i al sector.
  • Definir i liderar els projectes de comunicació, com campanyes de sensibilització i informatives dirigides als diferents targets.
  • Donar resposta a les necessitats de comunicació dels diferents proveïdors, serveis o projectes del Sistema de Salut de Catalunya
  • Gestionar, coordinar, motivar i supervisar el equip de persones del departament de marketing.
  • Gestionar la contractació de recursos propis i de proveïdors externs, i fer seguiment dels acompliments dels pressupostos.
  • Gestió i creació de continguts pels canals propis de xxss, webs, butlletins, i altres canals digitals i gestió i creació de continguts pels punts de contacte físics amb l’usuari i gestió del marketing relacional.
  • Vetllar per la implementació de la marca.
Requisits:
  • Títol universitari de llicenciatura o de grau + màster, equivalent al nivell MECES 3 (mínim 300 crèdits ECTS), preferentment en màrqueting, comunicació, o ciències empresarials.
  • Experiència en gestió de canals de comunicació propis (butlletins, newsletters, webs, portals i xarxes socials) en la seva vessant de definició d’objectius estratègics, a nivell de format dels continguts i del tipus dels continguts.
  • Experiència en creació de plans de màrqueting i comunicació, campanyes publicitàries i campanyes digitals.
  • Coneixements i experiència en planificació i gestió de mitjans, i en la definició d’un pla de mitjans.
  • Certificat de nivell de suficiència de català (C1) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent.
Es valorarà:
  • Postgrau o Màster en MBA.
  • Experiència en gestió d’equips.
  • Experiència en la creació d’una nova marca, en la implementació d’un PIV, i en experiències de senyalització.
  • Coneixement i experiència en la creació de plataformes de TV i de gestió de continguts.
  • Coneixements d’eines tecnològiques relacionades amb CRM, plataformes digitals i desenvolupament web.
  • Coneixements del sector Salut
Contractació:
  • Jornada: Completa.
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “OT Cap de marketing i publicitat”.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies