Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip

Josep Espín,

Borsa de treball | Agència de publicitat & màrqueting digital busca comercial pel seu equip


Agència de publicitat & màrqueting digital del Vallès busca un comercial per a incorporar al seu equip. Treballarà mà a mà amb diferents departaments perquè les necessitats dels seus clients es duguin a terme amb els millors resultats. Les teves funcions seran
  • Captació de nous clients + gestió integral de comptes.
  • Planificació, desenvolupament i seguiment d'estratègies on i off.
  • Coordinació i implementació de les campanyes amb els diferents departaments implicats en cada projecte.
  • Reunió amb el client per a la recollida i elaboració del brífing, presentació de l'estratègia i seguiment dels resultats.
  • Elaboració de pressupostos.
Imprescindible!
  • Residir en la zona del Vallès Occidental.
  • Permís de conduir B1.
  • Predisposició per a desplaçar-se amb moto d'empresa.
Valorem positivament
  • Experiència prèvia en el sector de la publicitat i gestió de comptes publicitaris.
  • Coneixements en màrqueting i estratègia publicitària *on i *off.
  • Coneixement de l'entorn empresarial de Sabadell i voltants.
S'ofereix
  • Jornada completa
  • De dilluns a dijous de 9 a 18h, divendres de 8 a 15h
  • Paquet retributiu fix + Comissions
  • Treball presencial a Sabadell

Si creus que ets la persona adequada pots enviar el teu CV amb la referència: comercial agència de publicitat al correu jespin@mktcom.cat.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies