Barcelona International PR Meeting #6

Josep Espín,

Barcelona International PR Meeting #6


Call of Papers: Developing Public Relations: Entertainment, ethics, innovation, teaching, and territories

Barcelona International PR Meeting #6 Dies 29 i 30 de Juny, 2016

Barcelona International PR acaba de comunicar el call for papers d’enviament d’abstracts per al Congrés Internacional de Relacions Públiques Barcelona PR Meeting #6.

Està organitzat per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), juntament amb la Universitat de Waikato (Nova Zelanda) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

Per aquesta propera edició serà benvingut tot aquell contingut que tingui a veure amb el desenvolupament de les Relacions Públiques contemporànies entorn a les àrees d’entreteniment, ètica, innovació, territoris o ensenyament.

Per una banda, en relació a l’entreteniment, la organització et suggereix desenvolupar idees o pràctiques necessàries que puguin ser un avantatge competitiu per operar, o com les relacions públiques han servit com a eina d’entreteniment fent ús de diferents figures de la televisió o política, i que necessiten una actualització continua per tal d’adaptar-se al seu context.

En relació a l'ètica, et recomana que argumentis que han fet bé les RRPP i que poden fer de millor. També, reflexionar si existeixen noves perspectives o pràctiques que puguin ser importades a les relacions públiques.

En l’àrea de la innovació, descriure si hi ha hagut història en l’aplicació d’aquesta en les relacions públiques i argumentar possibles noves direccions. O bé, que poden aprendre o adaptar les RRPP en termes d’innovació procedents d’altres camps.

En ensenyament, que hi ha de nou offline i online i com s’hauria de compartir i avaluar. Com l’ensenyament en aquest sector podria ser millor i quines diferències significatives existeixen amb els mètodes d’altres països.

Respecte als territoris, avaluar com les relacions públiques han de sobreviure i actuar davant d’amenaces com ara els danys en la imatge d’una organització i com afecta en la seva reputació.  Com a les RRPP els hi agradaria ocupar territoris desconeguts o bé, els que estan ocupats per altres disciplines. També, com les RRPP haurien de fer front a les amenaces i gestionar les oportunitats que els hi ofereix el social media.

Consulteu:https://www.marquetingicomunicacio.cat/wp-content/uploads/2015/10/CFP_BCNmeetingPR2016.pdf Estructura del abstract.

Teniu fins el 15 de febrer per enviar els vostres abstracts, i el 22 del mateix mes rebreu una notificació d’acceptació. La llengua del congrés serà l’anglès i per tant, tots els abstracts i les presentacions hauran de ser en aquesta llengua.

Per a més informació, podeu consultar la web del congrés: http://symposia.uoc.edu/prconference o escriure un e-mail a  prconference@uoc.edu

No et perdis aquesta oportunitat i participa!

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies